Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

trudno sprzedać 1,4 TSI?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #76
    Alonzo_, tak od pewnego czasu czytam twoje wypowiedzi i widzę w nich jedno - ktoś kto ma inne zdanie niż Ty , lub po prostu nie zgadza się z twoim tokiem rozumowania, albo się napina, albo jest nadmiernie zirytowany, albo ma problemy ze sobą.
    Natomiast to Ty w kółko wszędzie pijesz do koreańskiej motoryzacji i podkreślasz z jakiego to ciemnogrodu grupy VAG się uwolniłeś kupując auto made in Korea.

    To tak zupełnie na chłodno, po przeczytaniu kilkunastu postów Twojego autorstwa w rożnych wątkach i nie wchodzeniu w tobą w polemikę.
    Możne o prostu czas spuścić z tonu i pomyśleć, że jednak nie zawsze ma się rację.
    Czarny Elegance

    Komentarz


    • #77
      Zamieszczone przez bishop
      Ciekawe , dlaczego nie mają ?
      Nie wiem, nie wnikam. Każdy ma prawo do własnego wyboru. Zanim kupiłem swój samochód brałem też pod uwagę Toura 1.6 z LPG. Przejechałem się, podziękowałem. Dla mnie byłby to krok wstecz. Miałem bliźniaczą konstrukcję w Audi A3. Niestety Octavia z tym silnikiem nie jechała. Wyprzedzenie kogoś to była trauma, na trasie brak szóstego biegu w tym silniku to tragedia. Ale nie neguję jeśli komuś z tym dobrze... I nie wypowiadam się gdzie da jakie to padło i zło.

      Zamieszczone przez bishop
      Za to w temacie 1.4tsi kolejny "szczęśliwy" właściciel Zenek , zrobmy tak jak skoda , zamknijmy temat ,...nie będzie problemów z rozrządem
      Ale to nie o to chodzi. Zróbmy statystykę z 70 stron tematu o rozrządzie w 1.4 TSI. Wywalmy wszystkie teksty kolegów w O1 i ich niezniszczalnych 1.9 TeDeI i innych motorach. Wytnijmy wszystkich, którzy problemów nie mają to ciekaw jestem co tam zostanie...

      [ Dodano: Nie 02 Lut, 14 23:03 ]
      Zamieszczone przez orzel720
      Panienki To może i ja poproszę o wycenę mojej OII TSI wystawioną do sprzedania?
      Link
      Proszę wziąć pod uwagę przelot, 4lata gwary wersję
      Z góry i z dołu dziękuję.
      Nie odbierz mnie źle, ale za ~70kzł masz O3 Ambition z 1.4 TSI... Nie powiem Ci ile powinieneś za nią zawołać, ale w takich okolicznościach raczej na kupca poczekasz...

      Komentarz


      • #78
        iFi, Heja właśnie chodzi mi o takie odpowiedzi - i wcale nie odbieram Cię źle pozdro

        P.S. te ~70 k to chyba za wyprzedażowe.... - pytanie gdzie takie auta jeszcze są jeśli są (podzwoniłem po salonach i słabiutko z tym co mają na placach akcja okienko VATowe wyczyściło stoki)- bo do produkcji to raczej nie ma upustów ...

        Komentarz


        • #79
          Zamieszczone przez iFi
          Alonzo_, powiedz właściwie, z czego wynika Twoja postawa? Masz/miałeś tsi? Jakoś grupa vw skrzywdziła Cię osobiście? Próbujesz nam udowodnić jacy jesteśmy nieszczęśliwi mając nasze tsi? Rozpisujesz się w temacie na prawdę obficie ale jakoś ciężko mi w tym złapać sens...
          Nikt mnie nie skrzywdził, wręcz przeciwnie u mnie wszystko OK :wink:
          Ja Wam nic nie udowadniam. Jak się ze mną ktoś nie zgadza niech mnie zwyczajnie ignoruje bo ja nikogo personalnie nie wywołuję. Przecież to nie trudne. Wypowiadam moje skromne zdanie, z którym przecież nie trzeba się zgadzać.
          Problem (oczywiście wg mnie) to niektórzy ludzie, którzy żyją w myśl zasady - kto nie jest z nami - jest przeciwko nam i stąd takie zarzuty bo czy ja napisałem tu coś co nie jest prawdą? Skoro jest parę osób podobnie myślących - a przynajmniej jedna to już oznacza, że to nie tylko moje science-fiction. Zresztą nie ma co się nad tym rozwodzić bo tylko kolejni będą mieli pożywkę.
          iFi - a jesteś nieszczęśliwy ze swoim TSI?
          Ciężko CI załapać sens? Dla mnie sens jest prosty - nawet nie trzeba mieć specjalnie kwalifikacji, tylko odrobina dobrej woli i chęci przeczytania wszystkiego. Zaczęło się od niewinnej gadki z Northeuszem, w której NIE napisałem, że TSI to syf, tylko wobec jego obaw pozwoliłem sobie zaproponować małego swapa i tyle. (Tak, teraz bije się w pierś. Bo gdybym wiedział , że tym ohydnym/źle dobranym zwrotem "wysrany" obrażę uczucia niewinnych osób. że będzie taki teraz problem.... gdybym mógł się cofnąć w czasie.) Ale musiał dodać swoje 5 groszy właśnie taki przeze mnie obrażony na śmierć perfex - zupełnie ni z gruchy ni pietruchy. Wciął się zwyczajnie jak waciak w pi...ę nieproszony i ma jeszcze pretensje. :szeroki_usmiech

          ILE MAM JESZCZE RAZY NAPISAĆ że nic nie mam do TSI?
          Silnik jest OK tylko VAG schował w nim śmierdzącego zbuka i się smrodek ciągnie lekki teraz za tym. To też pisałem. No ile znowu mam to powtarzać? Ile?
          Ja nic nie mam do samego silnika ale przytaczając ostatnio popularne zdanie:
          "Sorry ale taki mamy klimat" wokół TSI. I to jest moje ( i pewnie ktoś się pod tym też podpisze) zdanie - nikomu go nie wciskam na siłę. Wyrażam opinię.
          Do tych co mnie gromią- co powiecie na taką sytuację, gdy testowałem nową O3 1,4 TSi sam sprzedawca z którym jeździłem jako zaletę nowej octy oznajmił mi, że "teraz już jest nowy silnik, poprawiony, lepszy - bo w tamtym były problemy z rozrządem, był nieudany" - koniec cytatu :!: :!: . To miał być argument aby mnie przekonać. Ludzie. Pisałem to gdy opisywałem wrażenia po teście. Salon w Toruniu.
          A prywatne moje zdanie jest takie, że nowy 1,4 TSI to dla mnie kwintesencja silnika idealnego - parametry/ w masie O3. Jeśli nie będzie miał wad, wchodzę w to. (Też pisałem to wcześniej Szanowni Panowie, ale widzi się co chce a nie co jest napisane).

          Zamieszczone przez Big
          Alonzo_, tak od pewnego czasu czytam twoje wypowiedzi i widzę w nich jedno - ktoś kto ma inne zdanie niż Ty , lub po prostu nie zgadza się z twoim tokiem rozumowania, albo się napina, albo jest nadmiernie zirytowany, albo ma problemy ze sobą.
          Big, przecież to wypisz wymaluj opis Twojej osoby i Twojego "stylu bycia" i "stylu wypowiedzi".
          Sam to odczułem kilka razy na własnej skórze i kilka osób Ci to wprost pisało jak miało Cię dość. Teraz widzisz co wielu czuło :wink: . Najwyraźniej jest nas dwóch. Trudno. Trzeba jakoś żyć.
          Tak już jest. Tylko pi*dy co nie mają swego zdania i zawsze przytakują nie są krytykowane...ale na zawsze zostaną pi*dami. My nimi nie jesteśmy.
          Zamieszczone przez Big
          Natomiast to Ty w kółko wszędzie pijesz do koreańskiej motoryzacji i podkreślasz z jakiego to ciemnogrodu grupy VAG się uwolniłeś kupując auto made in Korea.
          Znowu Twoja własna, nietrafiona nadinterpretacja.
          Masz fantazję... to, że nie nie jestem fanatykiem jak niektórzy, nie oznacza , że nie lubię własnego auta. Nie mam powodów pisać na poważnie że to gówno. Ale tego nie załapałeś najwidoczniej.
          Aaa i ....baj de łej.... w odwracaniu kota ogonem, w zmienianiu po swojemu sensu wypowiedzi innych i wciskaniu tej wersji autorowi to akurat Ty dzierżysz tytuł mistrza tego forum i nawet do pięt Ci nie dorastam.
          Zamieszczone przez Big
          To tak zupełnie na chłodno, po przeczytaniu kilkunastu postów Twojego autorstwa w rożnych wątkach i nie wchodzeniu w tobą w polemikę.
          Możne o prostu czas spuścić z tonu i pomyśleć, że jednak nie zawsze ma się rację.
          A już tak długo nam się udawało, nie?
          Ale właśnie w tę polemikę znowu wszedłeś, nie wytrzymałeś :wink: .
          Ale skoro muszę to odpowiadam - w innym przypadku przy rozbieżnych zdaniach się bezpośrednio do Ciebie już nie wypowiadam. Przecież wiesz.
          Postarajmy się dalej wzajemnie ignorować, co? Są pewne tematy w których się zgadzamy - i to wzajemnie sobie napiszemy. Ale są takie gdzie mamy inne zdania. To chyba normalne.
          Ale gdy Ty głosisz swoje nie zgadzając się z innymi to wtedy mamy się trzymać wersji, że Ty masz rację a inni się mylą. Tak? Ale gdy ja swoje zdanie wygłoszę i bronię to już mam się dobrze zastanawiać bo nie mam racji. To tak ma być? To nie ze mną. Bo jak zauważyłeś ja nie z tych co się boją.
          Big, widzę znowu jesteś sobą.

          Big- OK, to udowodnij mi , że nieprawdą jest co napisałem w tym temacie. Czyli że:
          1) TSI to naprawdę fajne silniki.
          2) miały kłopot z rozrządem,
          3) VAG ostatnio od kilku lat wypuszcza auta z co i rusz niedopracowanymi "drobiazgami", do których się nie przyznaje i jakoś dziwnie nie może tego poprawić.
          Ale dowody proszę, nie Twoje własne zdanie. Nie raz już nam oznajmiałeś, że mniej lub bardziej fachowe testy motoryzacyjne, opinie ludzi z branży, praktyka ludzi z większego grona to nic przy Twoich doświadczeniach i Twojej rodziny. Ja chcę uczciwych dowodów na obalenie tych 3 punktów a nie Twojej subiektywnej, własnej opinii.
          Dawaj. Przekonaj mnie że się mylę i tak nie było/nie jest. Odszczekam wszystko i puszczę przeprosiny w jakiejś ogólnopolskiej prasie.
          Jak się ma swoje zdanie to ma się i wrogów - Ty to wiesz doskonale. Taka jest tego cena. Wszyscy nie muszą mnie lubić.
          To jak, dajemy sobie na wstrzymanie?

          Komentarz


          • #80
            Zamieszczone przez Alonzo_
            Ale musiał dodać swoje 5 groszy właśnie taki przeze mnie obrażony na śmierć perfex - zupełnie ni z gruchy ni pietruchy. Wciął się zwyczajnie jak waciak w pi...ę nieproszony i ma jeszcze pretensje
            Zamiast pisać pierdoły możesz po prostu przeprosić, jestem wyrozumiały, przyjmę je :lol:
            Pozdrawiam
            perfex

            Octavia HTP

            Komentarz


            • #81
              Zamieszczone przez perfex
              Zamieszczone przez Alonzo_
              Ale musiał dodać swoje 5 groszy właśnie taki przeze mnie obrażony na śmierć perfex - zupełnie ni z gruchy ni pietruchy. Wciął się zwyczajnie jak waciak w pi...ę nieproszony i ma jeszcze pretensje
              Zamiast pisać pierdoły możesz po prostu przeprosić, jestem wyrozumiały, przyjmę je :lol:
              I vice versa
              Ja mam dystans do tego wszystkiego. Ty masz swoje , ja mam swoje zdanie, nie przekonamy się wzajemnie najwyżej. Świat się nie zawali i nic się nie stanie.
              Jeśli też masz dystans to OK i nie ma tematu. PEACE. To jak?
              Ale na przeprosiny nie licz :wink: (najwyżej browar może someday, somewhere....)

              Komentarz


              • #82
                Panowie - wątek zaczął "lekko" zchodzić z kursu....
                do meritum proszę
                iFi i inni - jaką cenę przyjąć jako startową do np ~15-20% obniżki - zakupu, katalogową, aktualną następcy czyli OIII czy inną i z uzasadnieniem: dlaczego ta a nie inna.
                dziękuję za odpowiedź

                Komentarz


                • #83
                  Zamieszczone przez orzel720
                  Panowie - wątek zaczął "lekko" zchodzić z kursu....
                  do meritum proszę
                  iFi i inni - jaką cenę przyjąć jako startową do np ~15-20% obniżki - zakupu, katalogową, aktualną następcy czyli OIII czy inną i z uzasadnieniem: dlaczego ta a nie inna.
                  dziękuję za odpowiedź
                  orzel720, nie wiem, czy To Ci pomoże, ale tutaj masz ogłoszenie do używanej O3, 2013 rok, Ambition + dodatki itd, wszystko za 65 900 z możliwością negocjacji. Z treści wynika, że za takową nową gośc dał 78 tys, czyli cena o 15,5% w dół .
                  Pozdrawiam
                  Northeusz

                  Komentarz


                  • #84
                    orzel720, wydaje mi się, że w obecnej sytuacji sprzedaż prawie nowej O2FL musi być atrakcyjna w porównaniu z nową wersją z salonu... Jeśli to jest różnica zaledwie 7-8 tyś PLN to raczej ludzie będą wybierać nową wersję. Która jest większa, nowsza (mniejsza strata po kilku latach), mocniejsza itd...

                    Jeśli robisz jakieś upusty to skup się na realnej cenie. Przecież za swoje O2 nie zapłaciłeś tyle ile stoi w cenniku. Tak samo jest z nowymi O3. Ralna cena za Ambition + Amazing to tak jak pisałem ~70 tyś i to jest auto lepiej wyposażone niż Twoje i bardziej atrakcyjne dla potencjalnego kupca.

                    Wydaje mi się, że realnie za 1.4 TSI pod koniec produkcji, kiedy była akcja mega upustowa należało dąć w okolicach 65tyś zł... Nie więcej... Odejmij od tego 15-20% to ile wychodzi? Ale tak jak już wcześniej pisałem... Nie będę tutaj nakłaniał do ustalania cen bo to Twoje auto i pieniądze. Osobiście jednak nie spojrzał bym na starą konstrukcję mając pod nosem nową w niemal tej samej cenie .

                    Komentarz


                    • #85
                      orzeł720
                      Nie wiem czy to Ci coś pomoże i czy o to chodzi ale przeglądając różne stronki wiele prognoz/informacji znalazłem ale na wartość po 3 latach. To są ceny chyba w odniesieniu do katalogowej ceny modelu. Także rzeczywisty spadek jest o kilka/naście punktów mniejszy.

                      Polska: Kompakty o wysokiej wartości rezydualnej | www.samar.pl
                      Nie ma takiej strony!!!
                      Just a moment...

                      Jak widać większość twierdzi, że dla skody może to oscylować w ok 50 > 50-kilka % wartości ceny nowego auta. Ta wartość z pewności będzie o kilka/naście punktów lepsza od francuzów, koreańskich aut i innych które nie mają takiej pozycji na naszym rynku.

                      Co do młodszych wydaje mi się ( moje zdanie), że zaraz na starcie po roku to spokojnie 15-25% od rzeczywistej ceny zakupu trzeba zdjąć i próbować. Zgadzam się z iFi - ważne są takie czynniki jakie on podał - schodzący model, pojawiający się nowy, i różnice w ich cenach i co za ile można kupić w salonie. Wszystko zależy od stanu, przebiegu itp. Raczej trudno chyba od razu dać wycenę - chyba , ze się jest rzeczoznawcą i się obejrzy auto. Rynek weryfikuje każdą cenę.
                      Chyba, że naprawdę złapało się super upusty na wyprzedaży, których teraz w zasadzie dealer nie daje. Wtedy próbuj z tą kwotą ile dałeś. Trudno wycenić. Zwłaszcza gdy używanych O3 jeszcze na rynku nie ma.
                      Jak dla mnie jako sprzedający próbować od sensownie najwyższej i reagować lekko obniżając jeśli kupców nie będzie w ogóle.
                      A co do silnika czy to diesel czy TSI w 1-2 letnim aucie na gwarancji bym nie podchodził jakoś osobno. To świeże auta, na gwarancji - próbować drogo jak "serek".
                      Nie wiem czy o to chodziło.
                      Pzdr

                      Komentarz


                      • #86
                        Zamieszczone przez Northeusz
                        el720, nie wiem, czy To Ci pomoże, ale tutaj masz ogłoszenie do używanej O3, 2013 rok, Ambition + dodatki itd, wszystko za 65 900 z możliwością negocjacji. Z treści wynika, że za takową nową gośc dał 78 tys, czyli cena o 15,5% w dół .
                        Wszystko fajnie sie liczy tylko jest jeden problem jesli chodzi o używane auta ludzie zabardzo nie patrza na wyposazenie i kokosow za nie sie nie dostanie bo gdyby tak bylo to wypasione dwulatki byly by droższe niż gole nowki :lol:
                        A ja tam patrze tak skoro ktos chce za roczne auto z przebiegiem dajmy na to 20kkm 65k i to za np 1.4TsI 122 65kzl to jam mam za to nowke z 1.4 140 tylko bez jakis tam dla mnie zbednych bajerow.

                        PS no i co także bardzo istotne tą używką jest O2 a nowe to już O3 samo to robi z 10% ceny w dół.Niestety.
                        Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                        Komentarz


                        • #87
                          paweł2 zgadza się w kwestii "bajerów". Tak samo gdy rozpatrujemy używaną O2 vs. nową O3 to zdecydowanie różnica będzie spora. Gdyby chodziło jednak o nową vs. używaną O3 to myślę, że zwłaszcza gdy mało na razie będzie ładnych używanych O3 ewentualny sprzedający taką używkę może próbować testować wysokie poziomy.

                          Komentarz


                          • #88
                            byłem na nartach od środy i nie mam teraz czasu na czytanie tych parudziesięciu odpowiedzi ale widz ze coś się działo w temacie .. :diabelski_usmiech , wieczorkiem spojrzę kto się kim kłócił... :wink:
                            tak na szybko - mam namiary na pewną O2 1,4tsi mojego klienta, ambiente , lfb. , 2009 , 50tys km , 30tyś zł raczej nie do negocjacji , rosso b. . 2 komplety kół. klient jeżdżący bardzo spokojnie.nic nie malowane.
                            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                            GVI 1.4TSI
                            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                            Komentarz


                            • #89
                              Zamieszczone przez paweł2
                              PS no i co także bardzo istotne tą używką jest O2 a nowe to już O3 samo to robi z 10% ceny w dół.Niestety.
                              Tak, tego nie dopisałem, że tutaj chodzi o sprzedaż samochodu rocznego, ale poprzedniego modelu, co również obniży cenę.
                              Pozdrawiam
                              Northeusz

                              Komentarz


                              • #90
                                Myślę, że ten temat można by zostawić jako "luźne" gadki mniej lub bardziej napięte.
                                A powinien zostać założony nowy temat nawet pod tym samym tytułem ( z innym dopiskiem) ale gdzie pisać będą tylko osoby które sprzedały swoje TSI - czyli np nie dla mnie (niektórzy się ucieszą :wink: ).
                                A w nim:
                                krótka charakterystyka auta w momencie sprzedaży - stan, przebieg, wiek, silnik, wersja i jeśli będzie taka wola cena. I jakiś komentarz krótki czy łatwo poszło czy nie, jacy klienci się trafiali, jaki odzew na ogłoszenie. I czy cena satysfakcjonuje tak obiektywnie czy nie. I to byłoby informacją dla potencjalnych sprzedających TSI a nie to co się tu zrobiło.

                                Komentarz


                                • #91
                                  Ja próbując sprzedać auto zawsze sprawdzam po ile takie są w statystykach Eurotax'u. Wystarczy wejść na jakąś stronę ubezpieczalni online, wklepać dane szczegółowo z zaznaczeniem całego wysposażenia i zobaczyć na ile takie auto ubezpieczalnia jest gotowa je ubezpieczyć. Potem w zależności od stanu auta, nieuwzględnionych dodatków cena w górę lub w dół. Uwzględnić tylko w tej wycenie jeszcze ilość czasu w jakim auto chcemy sprzedać i czekać ten czas...
                                  Skoda O3 5E 2014 1.4TSI DSG Combi od 2014.04
                                  Audi A3 8L 2001 1.9TDI MG5 5D od 2007.04 do 2014.07

                                  Komentarz


                                  • #92
                                    Zamieszczone przez Alonzo_
                                    Myślę, że ten temat można by zostawić jako "luźne" gadki mniej lub bardziej napięte.
                                    A powinien zostać założony nowy temat nawet pod tym samym tytułem ( z innym dopiskiem) ale gdzie pisać będą tylko osoby które sprzedały swoje TSI
                                    Dobry pomysł .

                                    Zamieszczone przez Alonzo_
                                    czyli np nie dla mnie
                                    Alonzo_, czemu nie dla Ciebie? . Każda konstruktywna opinia i dla sprzedających i dla czytających-szukających będzie wskazana. Wyżyjesz się w temacie luźnym, a tutaj to już analiza maklersko-giełdowa .
                                    Pozdrawiam
                                    Northeusz

                                    Komentarz


                                    • #93
                                      Zamieszczone przez Northeusz
                                      Alonzo_, czemu nie dla Ciebie? . Każda konstruktywna opinia i dla sprzedających i dla czytających-szukających będzie wskazana. Wyżyjesz się w temacie luźnym, a tutaj to już analiza maklersko-giełdowa .
                                      Ale ja się nie wyżywam na niczym, ani na nikim chłopaki.
                                      Kurcze mam wrażenie, że niektórzy chcieli by aby ten temat zakończy się w drugim poście , który powinien brzmieć jak pieśń pochwalna ku czci technologi TSI. Sama radość, zero kłopotów. Produkt idealny. Po czym zamykamy temat aby taki Alonzo_ nie psuł projektu i podwieszamy go na górze aby każdy widział. Obowiązkowo podlinkujemy gdzie się da aby wujek google od razu trafił. W sumie czemu nie. Tylko czy wtedy to forum będzie wiarygodne? Pewnie niektórzy stwierdzą że tak.
                                      A co do mojej propozycji drugiego takiego tematu ja się wtedy nie będę produkować bo właśnie tam mieli by tylko pisać Ci co sprzedawali TSi. Ja nie miałem, nie mam i nie sprzedawałem. Co nie znaczy, że nie miałem kontaktu z tymi silnikami i nie mam znajomych co takowe mają. Nie będę psuł nikomu nerwów :wink:

                                      Qgar, właśnie na privie z kolegą Wojtkiem z Poznania o tym pisaliśmy - jego sugestia podobna jak Twoja. Uważam, że to generalnie dobra baza wyjściowa. A dalsze korekty w zależności od ewentualnych okoliczności jakie tu wyżej podane były - lekko w dół lub górę -wg własnego uznania.

                                      Komentarz


                                      • #94
                                        Zamieszczone przez Alonzo_
                                        Ale ja się nie wyżywam na niczym, ani na nikim chłopaki.
                                        Ja tam osobiście nie odbieram Twoich wypowiedzi i absolutnie w niczym mi one nie przeszkadzają . Słowo "wyżywasz" było użyte żartobliwie bez żadnego przytyku .

                                        Zamieszczone przez Alonzo_
                                        Ja nie miałem, nie mam i nie sprzedawałem. Co nie znaczy, że..
                                        ...ale jakbyś kiedyś szukał TSI to będziesz miał temat-help jak nalazł

                                        Dobra. Koniec OT, bo kolega-autor coraz trudniej będzie miał w wyłapaniu odpowiedzi na pytanie z tematu
                                        Pozdrawiam
                                        Northeusz

                                        Komentarz


                                        • #95
                                          Zamieszczone przez orzel720
                                          Panowie - wątek zaczął "lekko" zchodzić z kursu....
                                          do meritum proszę
                                          iFi i inni - jaką cenę przyjąć jako startową do np ~15-20% obniżki - zakupu, katalogową, aktualną następcy czyli OIII czy inną i z uzasadnieniem: dlaczego ta a nie inna.
                                          dziękuję za odpowiedź
                                          Ja 2 tygodnie temu miałem ofertę na OIII 1,4 TSI Ambition+Amaizng+metalik za 72k pln. Liftback oczywiście.
                                          Przy takiej ofercie:tutaj
                                          chyba nie miałbym wątpliwości co kupić, porównując do twojego ogłoszenia.
                                          Tak jak mi mówił kolega wyjazd z salonu to -10k pln, a reszta....
                                          Niestety.
                                          Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
                                          Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

                                          Komentarz


                                          • #96
                                            Zamieszczone przez Alonzo_
                                            Myślę, że ten temat można by zostawić jako "luźne" gadki mniej lub bardziej napięte.
                                            A powinien zostać założony nowy temat nawet pod tym samym tytułem ( z innym dopiskiem) ale gdzie pisać będą tylko osoby które sprzedały swoje TSI - czyli np nie dla mnie (niektórzy się ucieszą :wink: ).
                                            A w nim:
                                            krótka charakterystyka auta w momencie sprzedaży - stan, przebieg, wiek, silnik, wersja i jeśli będzie taka wola cena. I jakiś komentarz krótki czy łatwo poszło czy nie, jacy klienci się trafiali, jaki odzew na ogłoszenie. I czy cena satysfakcjonuje tak obiektywnie czy nie. I to byłoby informacją dla potencjalnych sprzedających TSI a nie to co się tu zrobiło.
                                            No to póki nie ma takiego tematu, ja mogę się wypowiedzieć

                                            Sprzedałem moją Octavię 1.4 TSI, jak miała trochę ponad pół roku (odebrana w maju 2012, sprzedana na początku stycznia 2013). Przebieg wynosił 19 tys km. Wersja dosyć nietypowa: Ambition plus: Pegasus 17", szyberdach, pakiet dynamic, sportowe zawieszenie, maxidot. Czyli bez ksenonów, multifunkcji, czy klimy automatycznej.. Sprzedawałem auto jakoś dwa-trzy miesiące. Zero zainteresowania, kupił pierwszy kupujący. Auto sprzedałem za 60 tys (warto pamiętać, że powoli wchodziła już O3 i można było wtedy kupić fabrycznie nową O2 FL 1.4 TSI za cenę ok. 57k). Czy jestem zadowolony z kwoty sprzedaży? Oczywiście, ciężko było sprzedać to auto lepiej

                                            ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl

                                            EDIT: Zapomniałem dodać - do auta był jeszcze drugi komplet kół 15" z zimówkami (zimówki w zasadzie nowe - przejechane max 5 tys km).
                                            BMW 130i - klik
                                            kiedyś: Octavia 1.4 TSI - klik
                                            BMW E36 '92 na tor

                                            Komentarz


                                            • #97
                                              Zamieszczone przez Alonzo_
                                              Ale ja się nie wyżywam na niczym, ani na nikim chłopaki.
                                              Jak to nie
                                              ...Tak już jest. Tylko pi*dy co nie mają swego zdania i zawsze przytakują nie są krytykowane...ale na zawsze zostaną pi*dami....
                                              Tylko czy one wiedzą o tym :lol: , na zasadzie mitu o trzmielu.
                                              Na podstawie teorii aerodynamicznej z 1918-1919 r. "ustalono", że skrzydła tych owadów są zbyt małe, żeby wytworzyć wystarczającą siłę nośną, ale trzmiel o tym nie wie i ...dalej lata :szeroki_usmiech

                                              A powinien zostać założony nowy temat nawet pod tym samym tytułem ( z innym dopiskiem) ale gdzie pisać będą tylko osoby które sprzedały swoje TSI - czyli np nie dla mnie (niektórzy się ucieszą :wink: ).
                                              Bardzo wątpię ,że ludzie będą się chwalić ile stracili na sprzedaży prawie nowych samochodów, będą wpisy tylko tych , którzy stracili najmniej i rzeczywisty obraz sprzedaży będzie dalej niewiadomą i nawet nie wiem czy potrzebną dla użytkowników caxa, a już ograniczanie wpisów innym forumowiczom to przesada, bo sam temat odsprzedaży to już włożenie kija w mrowisko...
                                              Zostawmy ten jeden temat i mniej emocji
                                              i Alozno , krótsze posty , zacieśniaj ,zacieśniaj... 8)

                                              Komentarz


                                              • #98
                                                Wow, dopiero teraz zobaczyłem ogłoszenie Octavii powyżej (czarne kombi 1.4 TSI za 64k).

                                                Jeśli mam być szczery (i niestety zarazem okrutny), biorąc pod uwagę następujące czynniki:

                                                -następca jest już od roku w sprzedaży
                                                -silnik o słabej opinii (tylko proszę nie pisać, że ten rocznik jest już poprawiony, albo że silnik jest tak naprawdę dobry - to nieistotne w tym kontekście - jak silnik miał jakieś fuckupy to wpływa to na jego zainteresowanie na rynku wtórnym i chyba nikt się ze mną nie będzie sprzeczał, że CAXA ma opinię silnika awaryjnego)
                                                -produkcja 2012, czyli tak naprawdę to już 2 lata! (wiem, rocznikiem się nie jeździ - cały czas mówię o tym, jakie są prawa rynku a nie o tym, czy jest to rozsądne)
                                                -w tej cenie spokojnie można kupić nową O3 (pamiętajmy, że tak naprawdę w O3 poziom wyposażenia odpowiadający Ambition w O2 FL to Active + Fresh - ma klimę, radio, czujniki parkowania, a nawet rzeczy, których Ambition w O2 w serii nie miała (pakiet skórzany, maxi-dot).

                                                Cieszyłbym się na Twoim miejscu, jakby udało się sprzedać tę Octavię w cenie 50k.

                                                Tak, wiem, że to boli... Ale takie niestety są prawa rynku Nikt nie kupi teraz O2 za 60k. Jakby był np. dylemat, że w cenie nowej O3 1.2 TSI można kupić półroczną O2 w pełnym wypasie, z 2.0 TDI/1.8 TSI to na pewno ktoś by się zastanowił, ale tak...?
                                                BMW 130i - klik
                                                kiedyś: Octavia 1.4 TSI - klik
                                                BMW E36 '92 na tor

                                                Komentarz


                                                • #99
                                                  Zamieszczone przez Northeusz
                                                  Z treści wynika, że za takową nową gośc dał 78 tys
                                                  Hmm napisał że: "Cena nowego w salonie 78 000,00" co nie znaczy że tyle dał...

                                                  [ Dodano: Pon 03 Lut, 14 18:24 ]
                                                  Zamieszczone przez pawel934
                                                  Cieszyłbym się na Twoim miejscu, jakby udało się sprzedać tę Octavię w cenie 50k.
                                                  to już wolę zrobić żonie prezent albo niech sobie stoi pod domem...

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez orzel720
                                                    Panowie - wątek zaczął "lekko" zchodzić z kursu....
                                                    do meritum proszę
                                                    iFi i inni - jaką cenę przyjąć jako startową do np ~15-20% obniżki - zakupu, katalogową, aktualną następcy czyli OIII czy inną i z uzasadnieniem: dlaczego ta a nie inna.
                                                    dziękuję za odpowiedź

                                                    jestem dość nowy na forum, ale temat OIIFL i O3 przetrzepałem dość dobrze, brałem nawet Twoje ogłoszenie pod uwagę, niestety odpadło ceną - w żadnym wypadku nie chcę Cię atakować, bo nie o to chodzi - pytałeś, więc szczerze odpowiadam, bo sam stałem przed tym dylematem i przyglądałem się Twojemu ogłoszeniu.

                                                    W styczniu 2014 dostałem ofertę na fabrycznie nową OIIFL Combi 1.4TSI, Ambition+pakiet biznes+lakier metalik za 61 000zł. Auto bez przebiegu z rocznika 2013, więc Twoja cena dla mnie nie była atrakcyjna niestety. Resztę możesz sam wywnioskować, bo przy 63 900zł wolałbym już kupić 03 1.4 limuzynę Active+metalik, a to za ok. 63 000zł da się wyrwać.

                                                    [ Dodano: Pon 03 Lut, 14 18:26 ]
                                                    Zamieszczone przez orzel720
                                                    Panowie - wątek zaczął "lekko" zchodzić z kursu....
                                                    do meritum proszę
                                                    iFi i inni - jaką cenę przyjąć jako startową do np ~15-20% obniżki - zakupu, katalogową, aktualną następcy czyli OIII czy inną i z uzasadnieniem: dlaczego ta a nie inna.
                                                    dziękuję za odpowiedź

                                                    jestem dość nowy na forum, ale temat OIIFL i O3 przetrzepałem dość dobrze, brałem nawet Twoje ogłoszenie pod uwagę, niestety odpadło ceną - w żadnym wypadku nie chcę Cię atakować, bo nie o to chodzi - pytałeś, więc szczerze odpowiadam, bo sam stałem przed tym dylematem i przyglądałem się Twojemu ogłoszeniu.

                                                    W styczniu 2014 dostałem ofertę na fabrycznie nową OIIFL Combi 1.4TSI, Ambition+pakiet biznes+lakier metalik za 61 000zł. Auto bez przebiegu z rocznika 2013, więc Twoja cena dla mnie nie była atrakcyjna niestety. Resztę możesz sam wywnioskować, bo przy 63 900zł wolałbym już kupić 03 1.4 limuzynę Active+metalik, a to za ok. 63 000zł da się wyrwać.
                                                    Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X